Okulunda Sınıfında Kodlama Öğretmek İsteyenler için adımlar:
- Aşama: Problem Çözme ve Algoritma
- Aşama: Algoritmik Oyunlar/Etkinlikler (Bilgisayarlı veya Bilgisayarsız)
- Aşama: Görsel Kodlama Araçları ile Kodlama Çalışmaları
- Aşama: Fiziksel Kodlama (Robotik)
Kodlama çalışmalarına başladığınızda görsel programlama araçlarından birine geçmeden önce bilgisayarlı veya bilgisayarsız çeşitli etkinlikler ile öğrencilerinizin algoritmik düşünme becerilerini geliştirebilirisiniz.
1- Algortimik Etkinlikler Sunumu
2- Tospaa Oyunu: Oyun sahasını ve kartları indirmek için tıklayın. Tospaa oyunu hakkında daha fazla bilgi için tıklayın
3- Rakamlarla Renk—Resim Temsil Etme Etkinliği
4- Hazine Avı Oyunu
5- LightBot (Google Play Store’dan mobil cihazlara ücretsiz indirilebilir. Öğrencilere tavsiye edilebilir)
6- The Foos (Google Play Store’dan mobil cihazlara ücretsiz indirilebilir. Öğrencilere tavsiye edilebilir)