Okulunda Sınıfında Kodlama Öğretmek İsteyenler için adımlar:

  1. Aşama: Problem Çözme ve Algoritma
  2. Aşama: Algoritmik Oyunlar/Etkinlikler (Bilgisayarlı veya Bilgisayarsız)
  3. Aşama: Görsel Kodlama Araçları ile Kodlama Çalışmaları
  4. Aşama: Fiziksel Kodlama (Robotik)

Problem Çözme ve Algoritma Sunumu

Kurt Kuzu Ot Etkinliği 

Algoritmalar Khan Academy

Kodlama çalışmalarına başladığınızda görsel programlama araçlarından birine geçmeden önce bilgisayarlı veya bilgisayarsız çeşitli etkinlikler ile öğrencilerinizin algoritmik düşünme becerilerini geliştirebilirisiniz.

1- Algortimik Etkinlikler Sunumu

2- Tospaa Oyunu: Oyun sahasını ve kartları indirmek için tıklayın. Tospaa oyunu hakkında daha fazla bilgi için tıklayın

3- Rakamlarla Renk—Resim Temsil Etme Etkinliği

4- Hazine Avı Oyunu

5- LightBot (Google Play Store’dan mobil cihazlara ücretsiz indirilebilir. Öğrencilere tavsiye edilebilir)

6- The Foos (Google Play Store’dan mobil cihazlara ücretsiz indirilebilir. Öğrencilere tavsiye edilebilir)